Kjøkkenkampanjejakt

Etter litt mer kjøkkenresearching i helgen kom jeg over noen ulike kampanjer som for tiden pågår.

For det første har Norema en kampanje med gratis montering og gratis hjemmebesøk fram til 10. februar. I tillegg har de 20 % på alle benkeplater i naturstein og 15 % på benkeplater i Silestone, samt gode rabatter på hvitevarepakker i samme tidsperiode. Dette høres jo fristende ut men jeg er usikker på hvor fristende modellene deres er. Synes de har litt lite å velge mellom og ikke så mange overraskelser. I tillegg vet jeg sannelig ikke om vi rekker å få på plass en bestilling på bare fem dager.

Mer overraskende var det at jeg kom over at Multiform har en spesialutgave av sin form 6 kjøkkenserie til en lavere pris. Dette er rålekre kjøkken så det ville jo være fantistisk å kunne få dette i hus -uten å bli ruinert. På hjemmesiden står det ihvertfall at du kan få et kjøkken fra 146 000 som inkluderer seks kjøkkenelementer, ventilatorhette, hvitevarer, borplate og montering. Dette høres jo slett ikke avskrekkende ut, men lurer litt på hva dette egentlig inneholder. Det er jo typisk at etter man har fått på plass nødvendige tilpassninger og tillegg så er prisen oppe i det dobbelte av hva de lokker med på netttsidene, men jeg skal forsøke å få til en avtale med dem snart så får vi se hva som faktisk er med i prisen.

Tips til andre leverandører mottas med stor takk!

Merket med ,

7 thoughts on “Kjøkkenkampanjejakt

  1. m sier:

    Har gjort akkurat de samme observasjonene som dere. Interessant å følge med. Vurderer selv svane eller HTH. Har dere bestemt dere?

    • lihi77 sier:

      Så morsomt at dere vurderer akkurat de samme moddelene?! Vi har enda ikke bestemt oss, skal i et møte Multiform til uken og observerte faktisk at JKE hadde fått en ny modell lik disse flotte fra hth og svane… Bulthaup står jo øverst på ønskelisten men det spørs om det kan bli reelt mht kostnadsrammene våre.

      Hvilken benkeplate skal dere ha? Og hvilken farge på frontene?

  2. m sier:

    Ja Bulthaup B1 er helt klart favoritt, men tror det blir for dyrt for oss. Multiform så jeg hadde et fristende tilbud så jeg, men ønsker ikke hvit høyglans. JKE har mye fint ja. Liker Svane fordi de har det lille ekstra som jeg har lett etter. Det er altfor mye av det samme overalt. Jeg har for tiden store problemer med å bestemme meg for om jeg liker HTH VH7, Svane S12 eller White line best. Har ikke fått sett disse i butikken da jeg bor 100mil unna:( Du har sett de. Hvilken så best ut i butikken? usikker på om en ønsker servo på alle skuffer eller om det blir slitsomt? Vi ønsker i hovedsak hvit matt kjøkkeninnredning, men liker enten de grå overskapene til s12 eller eikehyllene til white line. Benkeplate vil jeg ha tynn og hvit. Usikker på om det blir laminat eller corian. Hva med dere?

  3. m sier:

    ps. det blir veldig gøy å høre hvordan det går på møtet med Multiform og om prisen blir rundt 146 000……

  4. lihi77 sier:

    Jeg synes kanskje at hth sin modell så finest ut. Men svane har et urolig stort utvalg i skuffestørrelser. Men jeg var så veldig spent på moddelen Y20 som jeg egentlig ble litt skuffet over.

    Vi vil forøvrig heller ikke ha fronter i høyglans, men en kombinasjon av kritt hvite og grå/leire. Alt matt med børstet stål gripelist og sokkel. Benkeplaten har vi ikke landet på men er inne på corian, silestone og kompaktkaminat. Får se litt hva budsjettet tillater 🙂

    Jeg vil legge ut nye poster ned bilder og andre detaljer etterhvert jeg har vært i nye møter.

  5. lihi77 sier:

    Hei igjen! Ja, har tenkt å lage en sak på det denne uken fordi vi har nå bestemt oss for leverandør, utforming og farge. Blir HTH =)

Legg igjen en kommentar

