Lerkefunkis på Instagram

instagram

Nå kan dere følge Lerkefunkis på Instagram!

Her vil jeg legge ut bilder og interiørtips som inspirerer meg i tillegg til nye snapshots fra huset. Kontoen vil være linket til bloggen slik at det nyeste bildet jeg har lagt ut vil ligge nederst på siden. Skal forsøke å få lagt ut et nytt bilde hver dag. Kjempegøy med kommentarer og likes fra andre design- og interiørintresserte over hele verden, samtidig som det ligger tusenvis av andre bilder der som kan inspirere meg tilbake. Veldig artig altså!

Kanskje Leserne har noen gode ideer eller fine interiørbilder dere har lyst å dele med meg? I så fall kan dere tagge bildet deres med @Lerkefunkis så vil jeg kunne dele det på bloggen min.

 

 

 

3 thoughts on “Lerkefunkis på Instagram

  1. Glenn Kolberg sier:

    Stuen ble fantastisk!
    Nå mangler bare noe stilige bilder ute? 🙂

    mvh Glenn Kolberg
    Tel: 48050035
    Haugesund

    > Den 7. mai 2014 kl. 14:41 skrev «Lerkefunkis» :
    >
    >
    >

    • lihi77 sier:

      Takk for det Glenn! Det ser for tiden ikke helt bra ut ute da det fremdeles kun er sprengstein og byggerot…. Har noen snekkere i sving nå med å bygge trapp og terrasse på siden av huset og håper på å få murt opp litt støttemurer rundt om kring snart så vi kan få fylt på litt jord men enn så lenge er det ikke akkurat veldig stilig ute.

  2. Hei og gratulerer med flott hus og et veldokumentert prosjekt.
    Er det mulig å få vite hvilken kledning dere har valgt og hvilken farve den har?
    Jeg lurer også på farven på vindusomrammingen.
    På forhånd takk 🙂

Legg igjen en kommentar

